Onneksi on mielikuvitus – täysin ilmainen huvitus (huom. riimi)! Edes verottaja ei ole lyönyt kynsiään sen rajattomaan käyttöön.

Myönnän, ettei oma mielikuvitukseni yltäisi kaikkeen, mitä nykyajan tiede ja tekniikka keksii. Siksi ahmin uutisia kehityksen uskomattomista saavutuksista. Toisten mielikuvituksen siivin voin lennättää omaani. Kaikki visiot eivät ehdi toteutua minun elinaikanani, mutta ei se mielikuvitukseni laukkaamista häiritse.

Tulevaisuudessa ei voi olla mitään älytöntä. Ei matkalaukkuakaan. Älyllä varustettu laukku on kesäkuussa jo esitelty Pariisissa. Niinpä olen ajatellut tämänkin asian valmiiksi.

Tuloni eivät riitä matkusteluun, mutta ehkä pystyn säästämään yhden matkalaukullisen verran. Siis rahat älyllä varustetun matkalaukun hankkimiseen. Se nimittäin osaa matkustaa vaikka itsekseen. Kuluttajalle luvataan sen myötä matkustamista ilman huolta matkatavaroista. Minä teen sovellutuksen niin, että matkalaukkuni voi matkustaa ilman huolta minusta. Minä pysyn turvallisesti kotona.

Älymatkalaukku tuntee omat sääntönsä ja rajoitteensa. Se tietää, mihin on menossa, onko yli- tai alipainoinen, eikä se huoli sisäänsä mitään, mikä rikkoisi lakia tai vaarantaisi turvallisuutta. Noutopalvelu voi hakea laukun kotoa, joten minun ei tarvitse vaivautua edes lentokentälle.

Minä istun kotona ja syljeskelen kattoon sillä välin, kun laukkuni matkustaa maailmalla. Kun se sovittuun aikaan saapuu reissuiltaan, annan sen ensin hetken levätä. Sen jälkeen laukku saa kertoa minulle tarinoita kaukaisista maista ja kansoista. Minä kuuntelen ja kirjaan muistiin kaiken.

Niistä hurjista yksinäisen matkalaukun seikkailuista minä sitten kirjoitan matkaromaanin, josta on tuleva kaikkien aikojen bestseller.

Ajatella, kuinka helppoa!